سرخط خبرها

گزارش تخصصی کار و فناوری ۳

گزارش تخصصی کار و فناوری نمونه ۳ را میتوانید در زیر بصورت خلاصه مشاهده کنید و در صورت مناسب بودن تهیه نمایید

در این گزارش تخصصی آماده شده برای درس کار و فناوری به این خواهیم پرداخت که ………

 همواره  در کلاسهای درس تدریس کار و فناوری متوجه مشکلی اساسی در هنگام ارزشیابی شفاهی از دانش آموزان شدم. من نیز مانند اکثر همکارانم در ابتدا، اغلب از موضوعات تعیین شده (هدفهای آموزشی دروس قبل) از دانش آموزان به طور شفاهی سؤالاتی می پرسیدم (ارزشیابی مرحله ای) و گاهی اوقات نیز با اطلاع قبلی از آنها آزمون کتبی (ارزشیابی پایانی) می گرفتم.

در تمام موارد پس از تصحیح بر گه ها دریافتم که تعداد قابل ملاحظه ای از دانش آموزان در آزمون کتبی درس کار و فناوری  به نسبت آزمون شفاهی، نمرات بهتری به دست میاورند. بنابراین تلاش کردم  تا علت این امر را پیدا کرده و در صدد رفع مشکل دانش آموزان در ارزشیابی شفاهی (مرحله ای) درس کار و فناوری شوم.

وقتی علت را از دانش اموزان جویا شدم، هر کدام از آنها با شدت و  حدّت میکوشید تا متقاعدام کند که پرسشی شفاهی أصولاً روش مناسبی برای ارزشیابی نیست. از آنان خواستم که  سؤال طرح شده پاسخ دهند.

برای فراهم آوردن اطلاعات دقیق و موثق درخصوص طرحی که در ذهن داشتم، با چند تن از همکاران با سابقه گفتگو کردم و دریافتم که دبیران دروس دیگر نیز در اکثر درس ها با همین مشکل مواجه اند.

 در اولین قدم جهت انجام  تغییر، به کاستیها و نقاط ضعف پی بردم با  استفاده ازکتاب ها و مقالات مرتبط  پژوهشی و اطلاعات علمی همکاران گرامی اقدامات اجرایی را بکار بگیرم و نقاط ضعف را با  راه جدیدی برای بهبود نمرات دانش آموزان در ارزشیابی و پرسش و پاسخ شفاهی در درس کار و فناوری پیدا کنم و آنها را به نقاط مثبت تبدیل کنم از اینرو در این گزارش تخصصی کار و فناوری  ……

  • عنوان گزارش:بهبود نمرات دانش آموزان در ارزشیابی و پرسش و پاسخ شفاهی در درس کار و فناوری
  • نوع فایل: (Word) قابل ویرایش
  • تعداد صفحات:۱۱
5000 تومان – قیمت
@elmzaban