سرخط خبرها

گزارش تخصصی پرورشی پویا و فعال کردن کلاس پرورشی

مشخصات گزارش تخصصی پرورشی

  • عنوان گزارش: پویا و فعال کردن کلاس پرورشی با پرورش استدلال وتفکر انتقادی در دانش آموزان از طریق داستان
  • نوع فایل: (Word) قابل ویرایش
  • تعداد صفحات:۱۳

بخشی از گزارش تخصصی معاونین و مربیان پرورشی نمونه ۲ :

در این گزارش تخصصی مرتبط با معلم و مربی پرورشی به این مسئله خواهیم پرداخت که …….

در شروع سال تحصیلی، درس پرورشی  برای دانش آموزان چندان جاذبه ای نداشت. باز هم همان سخنان کلیشه ای و طاقت فرسا که برای دانش آموزان خستگی مفرطی را به دنبال داشت.

از آن جا که دانش آموزان من دانش آموزانی بودند که هرگز سوال نمی کردند و وضع موجود را به راحتی می پذیرفتند. اگر کسی نظری می داد هیچ کس حتی به نظر او گوش نمی داد و وقتی می گفتم نظرتان راجع به نظر دوستتان چیست؟ هیچ کس حتی دستش را بلند نمی کرد. شاید هم جرأت ابراز عقیده نداشت. از همه مهمتر آنکه درس پرورشی درسی بود که هیچ جذابیتی برای بچه ها نداشت و پر از پند و نصیحت بود. بچه ها هم از نصیحت مستقیم بیزارند.

تا این که من با روش جدید و نوین آشنا شدم. این امر دریچهای تازه ای بود برای تدریس پرورشی و من با کمال میل از آن استقبال کردم. . این مشاهدات مرا بر آن داشت تا این شیوه را در کلاس اجرا نموده و دانش آموزان را به تفکر و سپس پرسیدن سوال و از همه مهمتر،  گوش دادن به افکار دیگران ترغیب نمایم.

پس از تحقیق و بررسی درباره این شیوه، آن را در کلاسم اجرا نموده به نتایج بسیار خوب و قابل توجهی دست یافتم. دانش آموزانی که بیشتر سعی می کردند حرف بزنند؛ حال با کمال میل و با دقت تمام، به حرف های دوستانشان گوش فرا می دادند. قدرت تفکرشان بالا رفته بود و پس از تجزیه و تحلیل گفته های دیگران، سعی در تأیید و یا عدم تأیید افکار و اندیشه های آنها داشتند.در نهایت، خودباوری، آشنایی با قواعد منطقی استدلال و گفتگو، احترام به عقاید دیگران، تسلیم خام و بی چون و چرا نشدن در مقابل هر عقیده ای، انتقاد پذیر بودن، صبر و شکیبایی و… از دست آوردهای این گزارش  است.

در این گزارش تخصصی تلاش دارم تا کلاس های پرورشی را به کلاسهایی زنده و پویا تبدیل نموده و قدرت فکر و تجزیه وتحلیل نوجوان را بهبود بخشم.

5000 تومان – دانلود
@elmzaban

2 دیدگاه

  1. مربی پرورشی مدرسه مفتح

    سلام بر مدیریت سایت علم زبان
    یک سوال داشتم:
    گزارش تخصصی پرورشی با موضوع پویا و فعال کردن درس پرورش، آیا نتیجه گیری و منابع و مقدمه و بدنه گزارش هم دارد ؟
    آیا این گزارش تخصصی مطابق شیوه نامه نوشته و تنظیم شده؟
    ایا موضوع ان یک مشکل رو برطرف میکنه؟
    ممنون میشم جواب بدین
    با تشکر

    • سلام و درود بر شما فرهنگی عزیز:
      بله تمام مواردی که ذکر کردید با دقت تمام توسط همکار گرامی ما که سابقه زیادی در تنظیم و تدوین پایان نامه دارند انجام شده اند ،با خیال راحت میتونید فایل را سفارش بدهید ،

      و در صورت عدم رضایت شما مبلغ پرداختی به شما بلافاصله کمتر از پنج دقیقه برگردانده خواهد شد