سرخط خبرها

گزارش تخصصی زبان انگلیسی نمونه ۴

مشخصات گزارش تخصصی زبان انگلیسی نمونه ۴

  • عنوان گزارش:ریشه یابى و حل افت تحصیلی یکی از دانش آموزان دردرس زبان انگلیسی
  • نوع فایل: (Word) قابل ویرایش
  • تعداد صفحات:۱۱

بخشی از گزارش تخصصی درس زبان انگلیسی نمونه ۴ :

در این گزارش تخصصی مرتبط با درس زبان انگلیسی نمونه ۴ به این مسئله خواهیم پرداخت که …….

یکى از مشکلات اساسى نظام آموزشى اغلب کشورها پدیده ى افت تحصیلى است که ممکن است در سطوح و پایه هاى مختل . تحصیلى متفاوت باشد. از آنجا که عوامل مختلفى در افت تحصیلى دانش آموزان مؤثرند، در این گزارش سعى شده است علل مؤثر در اُفت تحصیلى یکی از دانش آموز ان در درس زبان انگلیسی ریشه یابى و راه حل هایى اصولى و منطقى در جهت جلوگیرى یا کاهش افت تحصیلى وى ارائه شود.

 با جمع آورى اطلاعات از منابع مختل . شامل کتاب ها، پایان نامه ها و مقالات، عوامل عمومى مؤثر در افت تحصیلى دانش آموزان و با انجام مصاحبه با دانش آموز، مشاور و مدیر مدرسه عوامل خاص مؤثر در افت تحصیلى این دانش آموز بررسى شد.

 براساس داده هاى به دست آمده از جدول شماره ى ( ١) این عوامل در سه گروه اصلى ارزیابى شد. عوامل فردى   ، عوامل آموزشى   و عوامل اجتماعى و خانوادگى  .

پس از شناسایى عوامل سعى در اصلاح وضعیت موجود، با توجه به امکانات و مقتضیات شد. براساس اقدامات انجام شده، یعنى ………………..، روند تحصیلى دانش آموز بهبود یافت.

شواهد موجود نشانگر این است که در صورت آشنایى بیش تر عوامل آموزشى مدرسه با آسیب هاى اجتماعى و بحران هاى خانوادگى دانش آموزان و همچنین بهبود شرایط آموزشى و تعدیل اندازه ى هر کلاس، مى توان تا حدود زیادى از افت تحصیلى دانش آموزان پیشگیرى و از هرز رفتن منابع انسانى و سرمایه هاى ملى جلوگیرى کرد.

پیشنهاد مى شود، سیاست گزاران کلان آموزش و پرورش در……………………

5000 تومان – دانلود
@elmzaban