سرخط خبرها

گزارش تخصصی درس عربی نمونه ۲

این نمونه گزارش تخصصی عربی بصورت کلی برای مقاطع راهنمایی و دبیرستان و دخترانه و پسرانه می توان استفاده کرد

  • عنوان گزارش:برطرف کردن ضعف دانش آموزان بی علاقه به درس عربی و بهبود نمرات او در درس عربی
  • نوع فایل: (Word) قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: ۱۰

بخشی از گزارش تخصصی عربی :

در این گزارش تخصصی عربی به این مسئله خواهیم پرداخت که…………….

یادگیری زبان عربی برای بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان ایرانی کاری سخت و عذاب آور است. یکی از دلایل این مشکل که به فراگیرندگان در درس عربی مربوط می شود، نداشتن درک درست آن ها از ماهیت زبان عربی  و زبان آموزی و دلیل دیگرتلاش نکردن معلمان و مدرسان آنها برای آشنا ساختن شان با زیبایی ها، ظرافت ها، و مهارت های لازم برای یادگیری زبان است

این گزارش تخصصی درس عربی در مورد پژوهشی است که درسال تحصیلی حاضردر یکی از کلاس هایم با دانش آموزی مواجه شدم که در همه دروس عملکردی عالی داشت اما در درس عربی نمره هایی معمولی و همراه با نوساناث زیاد می گرفث. تصمیم گرفتم به صورت موردی روی او مطالعه کرده و دلیل این مشکلات را پیدا کنم.لذا در گزارش تخصصی عربی حاضر  بعد از .بررسی اطلاعاث و شواهد، چهار راه حل جدید را با تاکید و دقت خاص روی دانش آموز مورد نظرم در کلاس اجراکردم.

با علاقه مند کردن دانش آموز مذکور به درس عربی  از طریق آموزش روش های جذاب و ساده یادگیری زبان، ایجاد حس رقابت در او و سایر بچه ها، تشویق فراوان و .برجسته نمودن نقاط قوت او توانستم دانش آموزم را به درس عربی علاقه مند کنم و از برق نگاهش که حاکی از لذت یادگیری بود، من هم لذت ببرم.

5000 تومان – دانلود
@elmzaban

2 دیدگاه

  1. منصوره افشاری

    این گزارش برای علاقه مند کردن دانش آموزان به درس عربی نتیجه بخش است