سرخط خبرها

گزارش تخصصی تفکر و سبک زندگی

گزارش تخصصی مربوط به کتاب تفکر و سبک زندگی

  • عنوان گزارش تخصصی:  علاقمند کردن دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی ………
  • نوع فایل : (word) قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: ۱۲

بخشی از گزارش تخصصی تفکر و سبک زندگی:

در گزارش حاضر، ضرورت علاقمند ساختن دانش آموزان به مطالعه و تفکر سبک و روش زندگی ……………پژوهش شده ، راه کارهایی برای این مهم طرح و اجرا خواهد گردید. اینجانب ………………..با …………سال سابقه تدریس  در آموزش و پرورش دین خاصی نسبت به………….. داشته و پرداختن به موضوعاتی پیرامون ارزش ……………. و ایثار و فداکاری را تکلیف خود می دانم. با این تفکر از ابتدای شروع به کار خود در آموزش و پرورش در مواقع و فرصت های مختلف سعی کرده ام هر چه بیشتر به این موضوعات و مفاهیم بپردازم. متاسفانه گاهی با بی علاقگی دانش آموزان و نا آشنایی آن ها نسبت به …………. شاخص روبرو شده ام.
خلاصه اینکه سبک زندگی ………….. عنوان الگویی مناسب برای جامعه امرزو مطرح است و می­تواند راهگشای معضلات امروز جامعه باشد. باید پیش از آنکه سبک زندگی غربی بر اذهان جوانان ما تسلط یابد دست به کار شد. باید …………… و سبک زندگی آنان به ویژه در سال های ……….. را بیش از پیش به نسل امروز معرفی کنیم تا بتوانند با پشتوانه این سیره در مقابل هجمه دشمن ایستادگی کنند
بنابر این از ابتدای سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ بر آن شدم که این مسئله را به عنوان موضوع پژوهشی پی گیری کرده و راه کار هایی برای علاقمندی هر چه بیشتر دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی ……….. یافته و اجرا نمایم در این گزارش تخصصی…….

5000 تومان – دانلود
@elmzaban