سرخط خبرها

پاورپوینت فصل ۴ کتاب الزامات محیط کار

دانلود فصل چهارم(بهداشت و ایمنی محیط کار) کتاب الزامات محیط کار دوره دبیرستان

 

مشخصات فایل

  • تعداد اسلاید: ۹۰ اسلاید
  • همراه با تصاویر
  • انیمیشن
  • فونت تیتر ۲۴
  • فونت متن ۱۸ میترا
  • متن فصل چهار کتاب الزامات محیط کار (ایمنی و بهداشت محیط کار)
  • تصاویرفصل ۴ (ایمنی و بهداشت محیط کار) کتاب الزامات محیط کار

عکس پاورپوینت

عکس پاورپوینت

بخشی از متن :

موضوع بهداشت، ایمنی و محیط زیست از ابتدای خلقت ضامن بقای بشر بوده است.برای مثال، بشر از آب جوشیده برای مصارف خوراکی استفاده می نمود (بهداشت)، برای گذر از روی رودخانه ها پل می ساخت (ایمنی) و برای دفن و رهاسازی زباله مکا نهایی دور از رودخانه ها و منابع آبی را انتخاب م ینمود (محیط زیست).

امروزه با  گسترش فناوری و استفاده روز افزون از ماشین در دنیای صنعتی، حوادث و مشکلات بسیار زیاد شده است. بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست که با نام واحد HSE شناخته میشود در هر کارخانه، سازمان یا محیط کاری سعی میکند متناسب با خطرات مرتبط با موضوع کاری، دستورالعملها و قوانینی را تدوین نماید

که هدف آن بهبود کیفیت زندگی و افزایش ایمنی کارگران، شاغلان و افراد مرتبط و کاهش میزان آسیب به محیط زیست پیرامونی باشد. در زندگی امروزه هر یک از ما نیز موضوع بهداشت، ایمنی و محیط زیست به صور تهای گوناگون وجود دارد. امروزه از بطر یهای آب معدنی در مکا نهایی که فاقد سیستم تصفیه و تولید آب شرب بهداشتی وجود ندارد استفاده میشود.

جالب توجه است که بدانید سوراخ ریز تعبیه شده در در خودکار یک راهکار ایمنی بوده است تا در صورت بلعیده شدن آن توسط کودک سبب خفگی او نگردد. همچنین امروزه از ظروف سبز، که با محیط زیست سازگارند، استفاده م یشود و جایگزین ظروف پلاستیکی شد ه اند تا معایبی همچون زمان تجزیه و ماندگاری بالا را در محیط زیست نداشته باشند. همچنین مطابق قوانین سازمان حفاظت از محیط زیست، باید تمام کارخانجات به سیستم تصفیه فاضلاب و تصفیه گازهای خروجی از کارخانه مجهز باشند.

فیلم پاورپوینت

فیلم پاورپوینت

 

برای دانلود فوری پاورپوینت از طریق زیر اقدام کنید

7000 تومان – دانلود

 

 

 

 

 

 

@elmzaban