سرخط خبرها

گزارش تخصصی ورزش نمونه ۴

مشخصات گزارش تخصصی ورزش نمونه ۴

  • عنوان گزارش:حل مشکل اضافه وزن یک دانش آموز با انجام فعالیت های ورزشی و تغذیه مناسب
  • نوع فایل: (Word) قابل ویرایش
  • تعداد صفحات:۱۴

بخشی از گزارش تخصصی ورزش و تربیت بدنی نمونه ۴ :

در این گزارش تخصصی مرتبط با زنگ ورزش و تربیت بدنی نمونه ۴ به این مسئله خواهیم پرداخت که …….

دانش آموز مورد نظر همیشه از بوفه مدرسه و یا مغازه های اطراف مواد غذایی غیر استاندارد و به اصطلاح فست فود می آورد و در زنگ های مختلف بخصوص زنگ ورزش میل می کرد و این موضوع باعث شده بود وزن او روز به روز بیشتر شود.

از روشهای مشاهده ، مصاحبه برای جمع آوری اطلاعات در این گزارش استفاده شده است . ابتدا سعی کردم با دادن ی نمره تشویقی و کارت امتیاز دانش آموز مورد نظر را  به شرکت در فعالیت های تربیت بدنی علاقه مند کنم اما با گذشت ۳ از ماه سال تحصیلی همچنان علاقه ی چندانی به شرکت در فعالیت های ورزشی نداشت

و در بیشتر مواقع انتظامات مدرسه مجبور میشد با توسل به اجبار همچون نوشتن نام و کم کردن نمره انضباطش ، مجبور میکرد  که در فعالیت های ورزشی شرکت و کند گاهی در حیاط یا زیر میز ها کلاس قایم میشد تا خودش از را چشم انتظامات مدرسه یا و معلمان و کادر مدرسه مخفی و کند.بدین ترتیب در فعالیت های ورزشی شرکت نکند .

هر چه به او اصرار می کردیم که از غذاهای نا مناسب و فست فود استفاده نکن بدتر می کرد و همیشه در حال خوردن بود. با مشاهده وضعیت شواهد موجود و همچنین با توجه به تجربیاتی که کسب کرده بودم متوجه شدم که این اقداماتی تا که حالا خودم وسایر همکاران در مورد جذب دانش آموز مورد نظر  به فعالیت های ورزشی انجام داده ایم کافی نیست

و باید دلایل این مشکل و عدم علاقه ی این دانش آموز  به فعالیت های ورزشی را باکمک خود دانش آموز و ولی دانش آموز وهمکاران محترم پیدا کنم و تا حد توان این مشکل را حل کنم.

از اینرو در این گزارش تخصصی خواهید دید که چگونه  با استفاده از برخی روش ها توانستم نقاط ضعف را پیدا کرده و با اقدامات اجرایی  نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل نموده مسأله ی خود را حل کرده و  به سمت وضع مطلوب حرکت نمایم .

5000 تومان – دانلود
@elmzaban