سرخط خبرها

گزارش تخصصی فیزیک

این نمونه گزارش تخصصی فیزیک بصورت کلی برای مقاطع راهنمایی و دبیرستان و دخترانه و پسرانه می توان استفاده کرد

  • عنوان گزارش:برطرف کردن بی علاقه دانش آموز به درس فیزیک و جذاب کردن آن با آزمون های علمی و وسایل آموزشی
  • نوع فایل: (Word) قابل ویرایش
  • تعداد صفحات: ۱۰

بخشی از گزارش تخصصی فیزیک :

در این گزارش تخصصی فیزیک به این مسئله خواهیم پرداخت که…………….

این گزارش تخصصی فیزیک در مورد یکی از دانش آموزان مدرسه ایست که در آن مشغول به تدریس هستم صورت گرفت این دانش آموز در سال ….. است در ابتدای سال تحصیلی نمره های درس فیزیک این دانش آموز نوسانات زیادی مشاهده می شد دانش آموز مذکور در آزمون تشخیصی ابتدای سال نمره ……، در آزمون کتبی برگزار شده از درس اول نمره…… ، در پرسش شفاهی صورت گرفته از درس دوم نمره ……. ، و در آزمون کتبی درس دوم نمره …… گرفت. این نوسان در عملکرد برای من جالب بود. پس من درصدد برآمدم که علت این همه نوسان را دریابم و مشکل این دانش آموز را حل کنم.

برای یافتن علت مشکل این دانش آموز، ابتدا سوابق او را بررسی کردم.به نکته جالبی برخوردم این افت نمره فقط در درس فیزیک وجود داشت و در سایر دروس……..

من هم احساس کردم که نسبت به این درس به نوعی احساس دلزدگی، ناامیدی، و سرخوردگی می کند. نظر او این بود که کتاب های فیزیک خشک و بی روح اند و اینکه از یادگیری فیزیک هیچ لذتی نمی برد.

برخی دانش آموزان دید مناسبی از فیزیک ندارند و فیزیک را درسی خشک و بیفایده میدانند، نمیتوانند لذت و جذابیت های فیزیک و دنیای اطرافشان را درک کنند و در زندگیشان بکار گیرند. از اینرو من به عنوان معلم فیزیک تصمیم گرفتم کلاسهای درس خود را جذاب و هیجان انگیز کنم تا دانش آموزان به درس فیزیک علاقمند شوند و بتوانند از این درس و علم لذت ببرند و آن را در زندگی روزمره بکار گیرند.

هدف کلی از این گزارش تخصصی فیزیک جذاب و هیجان انگیز کردن درس فیزیک و یادهی آن از طریق مسائلی که با زندگی واقعی شان در ارتباط هستند. لذا در این گزارش تخصصی فیزیک با تشخیص مسئله و پیدا کردن نقاط ضعف دانش آموز ،روش ها و راهکارهایی را برای رفع این نقاط ضعف و با اقدامات اجرایی آن روش ها را تبدیل آنها به نقاط قوت دانش آموز کردم و در پایان پیشنهاد های کاربردی ارائه نمودم .

5000 تومان – دانلود
@elmzaban